آبنمک سازمان آمریکا القاعده اطلاعات پاکستان

آبنمک: سازمان آمریکا القاعده اطلاعات پاکستان آمریکایی سازمان سیا اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات دیدار با سپیدرود جهت استقلال فینال است/ بازیکن معترض برود تنیس! ، وینفرد شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار با سپیدرود یک فینال است گفت: بازیکنی که به نیمکت‌نشینی اعترض کند باید برود تنیس آیا که در این رشته نیمکت‌نشینی نیس

دیدار با سپیدرود جهت استقلال فینال است/ بازیکن معترض برود تنیس! ، وینفرد شفر

وینفرد شفر: دیدار با سپیدرود جهت استقلال فینال است/ بازیکن معترض برود تنیس!

عبارات مهم : ایران

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار با سپیدرود یک فینال است گفت: بازیکنی که به نیمکت نشینی اعترض کند باید برود تنیس آیا که در این رشته نیمکت نشینی نیست!

به گزارش مهر، وینفرد شفر در نشست خبری قبل از دیدار روز پنجشنبه تیمش برابر سپیدرود که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس شرکت لیگ برگزار شد به خبرنگاران گفت: بعضی وقت ها در مورد مسائلی که راجع به بازی ما می گویند لبخند می زنم. شنیدم در مورد بازی ما آنالیزی بوده هست. خصوصا در مورد جایی که وریا بازی می کرد. او عالی ترین بازیکن ما در نیمه اول بود. سمت چپ حریف که نقطه قوت این تیم بود را بستیم. نمی توانیم به وریا بگویم گل نزن تا آنالیز این برنامه خراب نشود.

وی ادامه داد: ما بازی با ذوب آهن را به شش دقیقه اول نیمه دوم باختیم. یک به یک رفتیم داخل زمین ولی پرسینگی که از قبل انجام می دادیم را انجام ندادیم. به بازیکنانم نکات مورد نیاز را گفته بودم. برنامه بر این بود که از روی نقطه کرنر و پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی به گل برسند. ما این وقت را به حریف دادیم تا فکر کند و بداند از کجا باید به گل برسد.

دیدار با سپیدرود جهت استقلال فینال است/ بازیکن معترض برود تنیس! ، وینفرد شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما شانس های خوبی جهت گلزنی داشتیم که قربانی و شجاعیان از آنها استفاده نکردند. تعویض پادوانی هم کاملا دقیق بود.

وی ادامه داد: زمانی که من آمدم استقلال به رده های پایین جدول خیلی نزدیک بود ولی الان این شانس را دارد که به رده دوم جدول برسیم و در فینال جام حذفی هستیم. ما با همان بازیکنان که از اول بودند کار کردیم. با همان بازیکنان ما از انتهای جدول رسیدیم به اوج و فینال جام حذفی. حالا ممکن است بعضی بگویند ما خوب نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار با سپیدرود یک فینال است گفت: بازیکنی که به نیمکت‌نشینی اعترض کند باید برود تنیس آیا که در این رشته نیمکت‌نشینی نیس

شفر ادامه داد: شاید بعضی بازیکنان مثل سجاد شهباززاده در آن مقطع جهت تیم ما خوب نبودند ولی همان بازیکنانی که از ابتدای فصل حضور داشتند جهت ما بازی می کنند. ما با روش خودمان فوتبال بازی می کنیم. باید خوشحال باشیم که فوتبال کشور عزیزمان ایران بهتر شده است و کی روش هم باید از این عنوان خوشحال باشد. شاید کسی که آن آنالیز را انجام داده است به کشتی نزدیکتر بوده است!

وی در مورد بازی با سپیدرود گفت: خوشحالم که فردا علی کریمی را می بینم. او در دبی شاگرد من بوده و در بایرن مونیخ و شالکه بازی کرده هست. فقط یک مقدار دیر از فوتبال امارات به آلمان اضافه شد. هنگامی که به سن 26 سالگی بروی به فوتبال آلمان کار کمی سخت می شود. علی کریمی بازیکن بسیار خوبی بود.

شفر ادامه داد: فردا بازی راحتی نداریم . آنها خیلی خوب خواهند جنگید با تیم ما. به بازیکنان هم گفته ام که این بازی مثل فینال است آیا که هفته بعد باید با الریان قطر بازی کنیم. همه باید بدانند که بعد از شکست در بازی قبلی می خواهیم برگشت خوبی داشته باشیم.

دیدار با سپیدرود جهت استقلال فینال است/ بازیکن معترض برود تنیس! ، وینفرد شفر

وی در مورد دو بازیکن جدیدی که تیمش به خدمت گرفته است گفت: بویان یک بازیکن بسیار خوب هست. ما می توانستیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که آزاد باشند. جهت همین باید منتظر می ماندیم تا قراردادشان فسخ شود. این بازیکنان باید به تنهایی تمرین می کردند ولی اینکه از نظر تیمی آماده باشند نیاز به کار دارند. قبلا گفتم که با خیلی از بازیکنن صحبت کردیم که به آنها گفته بودند که نباید به کشور عزیزمان ایران بروید آیا که آنجا پرسشها زیادی وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: ما توانستیم با یک کار گروهی این دو بازیکن را به خدمت بگیریم. با اینکه خیلی از افراد به بازیکنان مد نظر ما می گفتند که به کشور عزیزمان ایران نیایند ولی من خودم به این بازیکنان گفتم مشکلی نیست. اگر بود که من الان پایتخت کشور عزیزمان ایران نبودم. به آنها گفتم بیایید و ببینید که پایتخت کشور عزیزمان ایران چقدر شهر خوبی هست. باید با این بازیکنان کار کنیم تا به شرایط مسابقه برسند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دیدار با سپیدرود یک فینال است گفت: بازیکنی که به نیمکت‌نشینی اعترض کند باید برود تنیس آیا که در این رشته نیمکت‌نشینی نیس

وی در مورد اینکه آیا فرشید باقری را جریمه کرده است گفت: ما جهت هر بازی نگاه می کنیم ببینم با توجه به موقعیت تیم حریف کدام بازیکن می تواند مفیدتر باشد. در بازی نیمه نهایی جام حذفی یک بازیکن عراقی تیم حریف داشت که قبلا هم جهت استقلال بازی کرده بود. ما اگر می توانستیم این بازیکن را مهار کنیم چند درصد شانس بیشتری جهت پیروزی داشتیم. به همین خاطر بازیکنی می خواستیم که بتواند او را بدون اشتباه مهار کند.

سرمربی آلمانی استقلال ادامه داد: این طبیعی بود که همه بازیکنان تجربه بازی کردن در چنین شرایطی را نداشتند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم روزبه چشمی کنار او بازی کند. تصمیم من درست بود و ما توانستیم این بازی را ببریم. فرشید باقری هم می تواند با همین شرایط در فینال بازی کند. فوتبال یک بازی گروهی هست. هنگامی که بازیکنی نتواند بپذیرد که روی نیمکت بنشیند باید برود تنیس بازی کند آیا که یک برابر یک است و نیمکت نشین ندارد. کسی که تصمیم گیرنده مهم است من هستم. در مورد فرشید باقری و امید من تصمیم می گیرم. همانطور که در مورد دروازه بان ها هم تصمیم خواهم گرفت.

دیدار با سپیدرود جهت استقلال فینال است/ بازیکن معترض برود تنیس! ، وینفرد شفر

وینفرد شفر ادامه داد: به بازیکنان گفته ام که باید در هر بازی جهت موفقیت تیم تلاش کنند. جهت نمونه نگاه کنید به امید نورافکن که رفت داخل زمین و مسئولیتش را به خوبی انجام داد و اصلا هم نگفت که آیا از ابتدا بازی نکرده است.

وی در مورد اینکه ایا به قهرمانی در لیگ برتر هم فکر می کنید گفت: شاید من یک مقدار دیر آمدم. هنگامی که من به استقلال آمدم تیم در رده خیلی پایینی حضور داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عوض کردن پست روزبه چشمی و دریافت چند گل در بازیهای اخیر گفت: مسئله ما این نبود بلکه این بود که هافبک های ما تعلل کردند و مهاجمان هم باید از جلو پرس می کردند تا به تیم حریف موقعیت ندهند.

واژه های کلیدی: ایران | بازیکن | فوتبال | استقلال | بازیکنان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار