آبنمک سازمان آمریکا القاعده اطلاعات پاکستان

آبنمک: سازمان آمریکا القاعده اطلاعات پاکستان آمریکایی سازمان سیا اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری به آنچه حقم بود نرسیدم/ بازی نوید محمدزاده فوق‌العاده است ، بازیگر «پاورچین»

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون اعتقاد است که آثار و کارهای خوب هر لحظه ماندگار هستند و جهت همه دست اندرکاران آن مجموعه اعم از بازیگر، کارگردان، تصویربردار، ج

به آنچه حقم بود نرسیدم/ بازی نوید محمدزاده فوق‌العاده است ، بازیگر «پاورچین»

بازیگر «پاورچین»: به آنچه حقم بود نرسیدم/ بازی نوید محمدزاده فوق العاده است

عبارات مهم : بازیگر

سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون اعتقاد است که آثار و کارهای خوب هر لحظه ماندگار هستند و جهت همه دست اندرکاران آن مجموعه اعم از بازیگر، کارگردان، تصویربردار، جالب و ارزشمند است.

به بهانه پخش مجدد «پاورچین» از شبکه آی فیلم با این بازیگر سینما و تلویزیون گفت و گویی انجام شد که در ذیل آمده است.

چه اتفاقی افتاد که سریال «پاورچین» پرطرفدار شد؟
در واقع عوامل کاربلدی کنار هم جمع شده است بودند و ماهم به عنوان بازیگر در این مجموعه حاضر بودیم. با توجه به پخش هر شب آن، مخاطب هم خیلی خوب با این طنز ارتباط برقرار کرده بود. هنوز هم با وجود اینکه بارها از شبکه های متفاوت پخش شده است ولی مردم همچنان پای تلویزیون می نشینند و از دیدن آن خسته نمی شوند.

سحر زکریا به حقش رسیده است؟ یا در آن جایگاهی که انتظار داشت الان هست؟
مسلما خیر. بعضی از کارگردانان به خاطر اوضاع اقتصادی و بودجه کمی که جهت یک فیلم تخصیص داده شده است می دهند تلاش می کنند با چندینه بازیگر یا بهتر بگویم نابازیگر کار را جمع کنند که اصلا اتفاق خوبی نیست. متاسفانه الان هم به این خاطر فیلم خوب، چندان نمی بینیم. باید قدر بازیگرهای قدیمی و پیشکسوت را زیاد بدانیم هرچند خود من قدیمی نیستم ولی بیش از ۲ دهه فعالیت دارم. شاید مورد نیاز باشد مقداری با ما مهربانانه تر برخورد شود. بدهید خاطر من به آن چیزی که فکرش را می کردم و باید به آن می رسیدم هنوز نرسیده ام.

مثل اینکه از شرایط موجود راضی نیستید؟
وقتی فشار مالی و اقتصادی را تحمل می کنیم نباید هم راضی باشم ولی چه می شود کرد جز اینکه صبر کنیم و منتظر باشیم شاید اتفاقات بهتری جهت ما بیفتد. الان بسیاری از بازیگران شرایط خوبی ندارند، جایی هم بیمه نیستند و شغل دومی هم ندارند.

امروز اوضاع بازیگری بخصوص در قشر جوان را چطور می بینید؟
زمانی که ما وارد این حرفه شدیم سخت گیری ها خیلی زیاد بود، کلاس های بازیگری جدی و زیر نظر اساتید خبره وجود داشت. فیلترهای زیادی بود از جمله فن بیان که باید آزمون می دادیم و قبول می شدیم ولی الآن این پرسشها دیگر ملاک نیست. «قیافه» و «ارتباطات» روی خیلی از معیارهای مهم تر دیگر سایه انداخته هست. امروز در کوتاه ترین وقت تلاش می شود که یک فیلم ساخته شود، خیلی از کارگردان ها به تمرین کردن و اینکه فیلمنامه خوب خوانده شود اعتقاد ندارند و همین باعث شده است که آثار ماندگار کم داشته باشیم. من یادم است که سر سریال «در پناه تو» بیش از ۴ ماه تمرین داشتیم. آیا الان در مورد بازیگران جوان این عنوان صدق می کند؟ امروز دیگر مثل گذشته آدم های حرفه ای را نمی بینم، نه فیلمبردار، نه صدابردار و نه کارگردان انگار رغبت و انرژی کارکردن وجود ندارد. فقط امیدوارم این وضع درست شود. راه را اشتباه می رویم، هر کاری ضوابط و شرایط خاص خودش را دارد، نسل تازه مخصوصا باید درست و اصولی گام در این مسیر بگذارد، تحصیلات و استعداد مهم هستند ولی باید یک بازیگر و هنرمند از فیلترهای خاص خودش عبور کند. امیدوارم جلوی بعضی بی قانونی ها و بی قاعدگی ها گرفته شود.

امروز در بین بازیگران سینما و تلویزیون بازی چه کسانی را می پسندید؟
بازی نوید محمدزاده فوق العاده هست. مسیرش را درست آمده و همه بازی او را دوست دارند که امیدوارم در آینده تعداد نوید محمدزاده ها زیاد شود. در بین زن ها هم ترانه علیدوستی و باران کوثری بازیگران بسیار خوبی هستند و خوب از عهده نقش های ارزش برمی آیند.

به آنچه حقم بود نرسیدم/ بازی نوید محمدزاده فوق‌العاده است ، بازیگر «پاورچین»

واژه های کلیدی: بازیگر | بازیگری | بازیگران | تلویزیون | نوید محمدزاده | بازیگران سینما | اخبار فرهنگی و هنری


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار