آبنمک سازمان آمریکا القاعده اطلاعات پاکستان

آبنمک: سازمان آمریکا القاعده اطلاعات پاکستان آمریکایی سازمان سیا اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث قتل هولناک یک زن به وسیله همسرش در نیشابور

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: در تاریخ 23 مرداد، زنی همراه یک پسر نوجوان به پلی

قتل هولناک یک زن به وسیله همسرش در نیشابور

قتل هولناک یک زن به وسیله همسرش در نیشابور

عبارات مهم : تحقیقات

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از رازگشایی پرونده قتل زنی به وسیله همسرش خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: در تاریخ 23 مرداد، زنی همراه یک پسر نوجوان به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کرده و از مفقود شدن خواهرش که خانمی 26 ساله، متاهل و دارای یک دختر شش ساله هست، خبر داد و کارها اداری و قانونی انجام شد.

قتل هولناک یک زن به وسیله همسرش در نیشابور

وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی به علت عدم اطلاع و مراجعه شوهر فرد مفقود شده است به وی مظنون و تحقیقات اولیه را با احضار وی شروع کردند. در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی ماموران متوجه تناقض گویی همسر این زن شده است و متوجه می شوند، این زن از 20 روز قبل به نحوه مشکوکی مفقود شده است هست.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری ادله و مستندات پلیسی و تحقیقات محلی متوجه وجود یک سری اختلافات خانوادگی بین این زوج جوان می شوند که همین سرنخ و دیگر ادله کافی بود که همسر این زن لب به اعتراف گشاید.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: در تاریخ 23 مرداد، زنی همراه یک پسر نوجوان به پلی

وی اظهار کرد: همسر این زن، در اعترافاتی تکان دهنده پرده از راز جنایتی هولناک برداشت و اعلام کرد: «شب اتفاق با همسرم بدلیل اختلافات قبلی درگیر شدم، که همسرم با چاقوی آشپزخانه به سمت من حمله ور و من چاقو را از وی گرفته و یک ضربه به ناحیه گلوی وی وارد کردم، همسرم نقش بر زمین شد و فوت کرد؛ او را داخل چاه حیاط منزلم انداختم.

سرهنگ بیات مختاری گفت: با اعترافات متهم به قتل بلافاصله مراتب با دادستان و بازپرس خاص قتل و همچنین پزشکی قانونی هماهنگ و با مراجعه به محل جسد با کمک عوامل آتش نشانی به بیرون انتقال یافته و با دستور مقام قضایی بعد از معاینه به سردخانه انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به دادسرا عنوان کرد: از جمله مظاهر کج روی و نقض هنجارهای اجتماعی در جامعه بروز رفتارهای خشن در اجتماع است و قتل انسان ها بالاترین صورت و درجه خشونت را نشان می دهد و انگیزه هایی که منجر به قتل می شود با توجه به عوامل فردی و اجتماعی و اثرات محیطی تفاوت می کند.

قتل هولناک یک زن به وسیله همسرش در نیشابور

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: طبق بررسی های به عمل آمده 85درصد قتل های به وقوع پیوسته از ابتدای امسال در شهرستان ناشی از اختلافات خانوادگی و بدون قصد قبلی بوده یعنی قاتل بر اساس شرایط پیش آمده، تصویر العمل غیر قابل انتظار از خود بروز داده است که از شهروندان می خواهیم آستانه صبر و تحمل خود را اوج برده و به فراگیری مهارت های زندگی بپردازند، همچنین معتمدین و بزرگان خانواده ها نیز با مسئولیت پذیری و میانجی گری در برطرف اختلافات و صلح و سازش کمک و ایفای نقش کنند.

واژه های کلیدی: تحقیقات | نیشابور | اختلافات | مفقود شده | قتل هولناک | فرمانده انتظامی | اختلافات خانوادگی | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار